یدک کش و امداد خودرو کرمان یدک یار

برترین امداد رسان خودرو و وسایل نقلیه در استان کرمان

یدک کش و امداد خودرو رفسنجان

برترین امداد رسان خودرو و وسایل نقلیه در استان کرمان

امداد خودرو رفسنجان

کرمان یدک یار نه تنها امداد خودرو کرمان را ارائه می کند، بلکه خدمات خود را به تمام شهرهای کرمان نیز گسترش می دهد. به عنوان مثال، اگر به امداد خودرو رفسنجان نیاز دارید، به سادگی با شماره 09133968861 تماس بگیرید و از خدمات امداد خودرو و یدک کش رفسنجان درخواست امداد کنید. اگر کلیدهای خود را داخل خودرو قفل کرده اید یا گم کرده اید و خودرو قفل است امداد خودرو رفسنجان (کرمان یدک یار) می تواند به شما کمک کند. در صورتی که خودروی نو خریداری کرده اید و نیاز به انتقال آن به مراکز ثبت نام جهت پلاک گذاری و شماره گذاری دارید، امداد خودرو رفسنجان می تواند خودروی شما را با استفاده از خودروبر یا یدک کش چرخگیر به تمام مناطق انتقال دهد.

خدمات امداد جاده ای رفسنجان از سوی موسسه ما گسترده است و شامل: یدک کش، مکانیک سیار، تعمیر لاستیک در محل، خودروبر کفی، کمک باتری خودرو یا باتری به باتری، بکسل و چرخگیر، تحویل سوخت سیار و غیره می باشد.

شما می توانید با اطمینان از خدمات امداد خودرو رفسنجان استفاده کنید. بسیاری از مشتریان کرمان یدک یار اهل رفسنجان هستند که ما را بر آن داشت تا برای پوشش شهر، امداد خودرو رفسنجان را به صورت شبانه روزی ارائه دهیم. در صورت نیاز به یدک کش، تحویل سوخت سیار یا مکانیک سیار در مواقع اضطراری با کرمان یدک یار تماس بگیرید و برای خدمات امداد خودرو رفسنجان درخواست امداد کنید.

امداد خودرو کرمان یدک یار در رفسنجان به صورت 24 ساعته در طول سال آماده کمک رسانی به شما می باشد. امداد خودروی ما فقط برای خرابی خودرو نیست. همچنین می توانید از خدمات امداد جاده ای رفسنجان برای تعمیر لاستیک، بکسل، بالابر چرخ و خدمات مرتبط با باتری استفاده کنید.

امداد خودرو رفسنجان

خودروبر رفسنجان

خدمات خودروبر رفسنجان (کرمان یدک یار) یکی از خدماتی است که توسط خودرو کرمان یدک یار ارائه می شود. گاهی ممکن است خودروی شما مشکل فنی داشته باشد و نتواند حرکت کند. در چنین مواقعی باید از خدمات خودروبر ما استفاده کنید. برای استفاده از خدمات خودروبر در رفسنجان می توانید با شماره 09133968861 تماس حاصل فرمایید.

آقای منصور اسدی مدیر امداد خودرو رفسنجان کلیه خدمات حمل و نقل خودرو از قبیل: خودروبر رفسنجان، خودروبر خودرو در رفسنجان، یدک کش رفسنجان، یدک کش و چرخگیر رفسنجان را ارائه می دهد. خودروبر خودرویی است که قادر به حمل وسایل نقلیه با وزن 4 تن یا بیشتر است و برای حمل خودروهای جدید یا وسایل نقلیه با آسیب زیاد که با بالابر و چرخ گیر قابل جابجایی نیستند استفاده می شود.

خودروبر کرمان یدک یار

درباره شهر رفسنجان

شهرستان رفسنجان یکی از شهرستان‌های استان کرمان در ایران است. مقر این شهرستان شهر رفسنجان است.

جمعیت بر اساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال 1395، جمعیت شهرستان رفسنجان تقریباً 305421 نفر بوده است.

جغرافیا شهرستان رفسنجان در شمال غربی کرمان قرار دارد و به عنوان نقطه اتصال بین شهرهای کرمان و یزد عمل می کند. در گذشته یزد نیز بخشی از استان کرمان بود اما در دهه های اخیر به دلیل تقسیمات ملی به یک نهاد مجزا تبدیل شد. منطقه نوق از توابع این شهرستان است که از دو بخش بهرمان و فردوس تشکیل شده که مرکز آن صفائیه است. این مناطق با طول تقریبی 100 کیلومتر، به دلیل داشتن خاک حاصلخیز شهرت دارند و یکی از بهترین مناطق پسته‌کاری در کشور و حتی جهان به‌شمار می‌روند. پسته رفسنجان شهرت جهانی پیدا کرده است.

شهرستان رفسنجان با وسعتی حدود ۷۶۷۸ کیلومتر مربع در شمال غربی استان کرمان قرار دارد. شامل مرکز، نوق، کوشکویه، فردوس و شهرستان های رفسنجان، مس سرچشمه، کوشکویه و بهرمان می باشد. شهرستان انار در سال 1388 از شهرستان رفسنجان مستقل شد.

شهرستان رفسنجان از شمال به شهرستان زرین‌دشت، از شرق با شهرستان کرمان، از جنوب شرقی به شهرستان بردسیر، از جنوب به شهرستان سیرجان، از غرب به شهرستان‌های شهربابک و انار و از شمال غربی با شهرستان‌های میبد و بافق در استان یزد همسایه است.

ارتفاع این شهرستان بسیار متفاوت است، به طوری که برخی از مناطق در ارتفاعات بالا و برخی دیگر در ارتفاعات پایین تر قرار دارند.

منبع : ویکی پدیا

شماره تماس امداد خودرو و یدک کش رفسنجان

در صورت نیاز به امداد خودرو در هر ساعت از شبانه روز می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و از کرمان یدک یار کمک بگیرید. یک دستیار در اسرع وقت برای حل مشکل شما به محل شما اعزام می شود.

  • امداد خودرو رفسنجان : 09133968861
  • خودروبر رفسنجان : 09133968861
  • حمل و نقل خودرو در رفسنجان : 09133968861
  • یدک کش رفسنجان : 09133968861

چه زمانی با امداد خودرو رفسنجان تماس بگیرید

هنگام رانندگی در جاده ها یا داخل شهر، ممکن است خودروی شما به دلیل یک مشکل فنی خراب شود و حرکت را غیرممکن کند. در چنین مواقعی باید در اسرع وقت به مکانیک مراجعه کنید، اما ممکن است نتوانید ماشین خود را جابجا کنید. با تماس تلفنی کرمان یدک یار تکنسین به محل شما می آید و خدمات خودروی لازم را ارائه می دهد.

امداد خودرو رفسنجان با کرمان یدک یار

کرمان یدک یار با سالها سابقه امداد خودرو آماده خدمت رسانی به همشهریان در سراسر کشور می باشد. امداد خودرو رفسنجان به صورت شبانه روزی برای کمک به مردم رفسنجان آماده است. برخی از خدمات ارائه شده توسط کرمان یدک یار در رفسنجان عبارتند از:

  • خودروبر رفسنجان
  • امداد خودرو رفسنجان
  • خودروبر کفی رفسنجان
  • یدک کش رفسنجان
  • حمل و نقل خودرو در رفسنجان
  • حمل و نقل ماشین در رفسنجان
  • حمل و جابجایی انواع خودروهای نو و کارکرده در سراسر رفسنجان

علاوه بر این، این خدمات به شهرهای دیگر نیز گسترش می یابد.