یدک کش و امداد خودرو کرمان یدک یار

برترین امداد رسان خودرو و وسایل نقلیه در استان کرمان

یدک کش و امداد خودرو
شهر زرند

حمل خودرو از زرند به کرمان

حمل خودرو از کرمان به زرند

امداد خودرو زرند

کرمان یدک یار، علاوه بر ارائه سرویس امداد خودرو کرمان، به ارائه امداد خودرو در تمامی شهرستان های کرمان نیز می‌پردازد. برای مثال اگر به امداد خودرو زرند نیاز دارید، کافی است با شماره 09133968861 تماس بگیرید و درخواست سرویس امداد خودرو زرند  را مطرح کنید. اگر سویئچ خود را در خودرو جا گذاشته اید و یا کلید خودرو خود را گم کرده اید و در قفل است، امداد خودرو زرند (کرمان یدک یار) می تواند در این امر به شما کمک کند . اگر خودرو صفر خریداری کرده باشید و بخواهید برای پلاک و شماره گذاری آن را به مراکز پلاک انتقال بدهید،  امداد خودرو زرند با استفاده از خودروبر به حمل خودروی  شما کمک می کند تا خودرو خود را به این مراکز مراکز انتقال دهید. خدمات امداد خودرو زرند موسسه ما بسیار گسترده است که شامل : یدک کش، مکانیک سیار، پنچرگیری در محل، کفی خودروبر یا خودروبر کفی، امداد باطری، یدک و چرخگیر، سوخت رسانی سیار و غیره می باشد.

شما می توانید با خیال راحت از خدمات امداد خودروی ما بهرمند شوید . بسیاری از مشتریان کرمان یدک یار از شهرستان زرند هستند و به همین علت باعث شد ما با ارائه خدمات امداد خودرو شبانه روزی زرند، شهر زرند را پوشش دهیم. اگر در مواقع ضروری به یدک کش یا سوخت رسانی در محل و یا مکانیک سیار احتیاج داشتید با کرمان یدک یار تماس بگیرید و خدمات امداد خودرو زرند را ثبت کنید.

امداد خودرو کرمان یدک یار در زرند به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در تمام ایام سال برای امداد رسانی در خدمت شما امداد خواهان عزیز می باشد. امداد خودرو سیار زرند فقط برای زمانی که خودرو شما خراب شده است مورد استفاده قرار نمی گیرید؛ بلکه زمانی که شما نیاز به پنچرگیری ، و یدک کش و چرخگیر و همینطور خدمات مربوط به باتری داشتید می توانید از خدمات امداد خودرو زرند استفاده کنید.

امداد خودرو زرند

خودروبر زرند

خدمات خودروبر زرند (کرمان یدک یار) یکی از خدمات امداد خودرو زرند است. در بعضی مواقع پیش می آید که خودرو شما دچار نقص فنی شده و قادر به حرکت نیست، در اینجا نیاز است از خودروبر زرند استفاده کنید. برای استفاده از خدمات خودرو بر زرند می توانید با شماره 09133968861 تماس بگیرید. آقای منصور اسدی مسئول و مدیر امداد خودرو زرند تمامی خدمات حمل خودرو مانند: کفی خودرو بر زرند ، حمل خودرو زرند، یدک کش زرند، یدکش چرخگیر در زرند را  ارائه می دهد. خودروبر یک کامیون است که  توانایی حمل وسیله های 4 تن به بالا را دارد و برای حمل و نقل خودرو های صفر یا خودروهایی که درصد خرابی بالایی دارند و نمیتوان آنها را با چرخگیر جابه جا کرد مورد استفاده قرار می گیرد.
خودروبر زرند

درباره شهرستان زرند

شهرستان زرند در شمال غربی استان کرمان واقع شده و ۱۶۵۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد. این شهرستان از نظر آب و هوا با منطقه صحرایی در شمال و منطقه‌ای در نواحی کوهستانی با آب و هوای معتدل مشخص است.

عمده فعالیت اقتصادی مردم شهرستان زرند بر دوپایه کشاورزی و صنعت قرار دارد و محصولات مهم آن پنبه ، پسته ، زعفران ، قالی بافی ، غلات و پته دوزی است.

صنایع زرند را می‌توان به صنایع دستی و صنایع معدنی تقسیم کرد. مراکز استخراج زغال‌سنگ زرند عبارت‌اند از باب نیزو، دره گر، خمرود که زغال سنگ استخراج شده پس از شست و شو در کارخانه زغال شویی از طریق راه‌آهن به کارخانه ذوب آهن اصفهان فرستاده می‌شود.

همچنین، نیروگاه زرند از منابع تولید انرژی این منطقه است. طی دهه‌های اخیر به جنبه‌های صنعتی این شهرستان اهمیت ویژه‌ای دادند به‌طوری‌که بالغ به۸ کارخانه در زمینه‌ها مختلف احداث شد که می‌توان به کارخانه‌های فولاد سازی، واگن سازی، کک سازی، کنسانتره سنگ آهن، گندله سازی، کارخانه زغال شویی و غیره اشاره کرد.

این شهرستان در زمینه تولید و برداشت پسته پیشرفت‌های قابل توجهی کرده‌است.

جمعیت شهرستان زرند بنا بر سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران برابر با ۱۳۸،۱۳۳ نفر بوده است.

میزان تصادفات در شهرستان زرند

شهرستان زرند یکی از شهر هایی با بیشترین میزان تصادفات در سطح استان کرمان است. خیلی از عوامل باعث آمار چشم گیر تصادفات در این شهر است که یکی از مهم ترین عوامل تصادفات زیاد در این شهر, کیفیت جاده ها و نوع مهندسی اتوبان ها و تقاطع هاست.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۷۰ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست دادند و حدود ۴۰۰ نفر مصدوم شدند و از ابتدای امسال متاسفانه بیش از ۹۰۰ نفر بر اثر تصادف در استان کرمان جان باختند.

به نقل قول از صدای زرند, وضعیت تصادف‌های ثبت شده در سطح شهرستان زرند بسیار نگران‌کننده است. طبق آمار ثبت شده، فقط در یک ماه اخیر بیش از ۱۲۶ نفر در تصادفات شهرستان مجروح شدند. این تنها تعدادی است که رانندگان، حادثه را به پلیس اطلاع داده‌اند؛ هستند مواردی که به هر دلیلی به پلیس اطلاع داده نمی‌شوند، به این آمار باید تصادفاتی که تنها منجر به خسارت مالی شده‌اند را نیز اضافه کرد، که آمار قابل توجه‌ای می‌شود.

شماره تماس های امداد خودرو زرند

در صورتی که نیاز به امداد خودرو در هر فصل و هر ساعت از شبانه روز دارید ، میتوانید با گرفتن شماره های ذیل از کرمان یدک یار در خواست امدادگر و امدادرسانی نمایید تا در اسرع وقت امداد گر به محل اعزام شده و مشکل شما را برطرف نماید.

شماره امداد خودرو زرند : 09133968861

خودرو بر زرند : 09133968861

حمل خودرو زرند : 09133968861

یدک کش زرند : 09133968861

یدک کش زرند

چه زمانی به امداد خودرو زرند نیاز داریم

وقتی در جاده ها یا سطح شهر در حرکت هستیم ممکن است خودرو ما دچار نقص فنی شده و از حرکت باایستد و این از توان خودمان برنمیاد . برای اینکه مشکل خودرو ما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود باید به یک مکانیکی مراجعه نماییم اما در چنین شرایطی قادر به جابجایی خودرومان نیستیم که با یک تماس با کرمان یدک یار در محل خودرو شما حضور پیدا میکند و خدمات خودرویی را به شما ارائه میدهد.

یدک کش در زرند

امداد خودرو زرند با کرمان یدک یار

کرمان یدک یار با سالها تجربه در امر امداد رسانی خودرویی، آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور می باشد. امداد خودرو زرند بصورت شبانه روزی برای امداد رسانی در اختیار هموطنان و مردم شریف شهرستان زرند است. از دیگر خدمات کرمان یدک یار در شهر زرند میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خودروبر زرند
  • امداد خودرو زرند
  • کفی خودرو زرند
  • یدک کش زرند
  • حمل خودرو زرند
  • حمل ماشین زرند
  • حمل و جا به جایی انواع خودروهای صفر و کارکرده در سراسر شهر زرند به شهر های دیگه