[حل شده] بیتوجهی به شمع، روغن هیدرولیک و بست باتری چه عواقبی دارد؟
شمعهای جرقه چند ده هزار کیلومتر بیشتر از حد مجاز کار کرده اند.
شمعی که کارکرد آن ۲۰ هزار کیلومتر هست، بالای ۱۴۰ هزار کیلومتر کار کرده بودند.
روغن ریزی درب (قالپاق) سوپاپ و کثیفی شدید موتور.
کثیف بودن منبع روغن هیدرولیک و عدم چک کردن روغن هیدرولیک.
و اگر اغراق نکنم، از همه بدتر و اتفاقا ساده تر هم، گیره بست منفی باتری.
دلخوش به یه تکه سیم و ...
بست کاملا شل بود.
بارها عرض کرده ام که این وضعیت باعث خراب شدن زودهنگام باتری و دینام و از طرفی نوسانات تولید شده براحتی می تواند باعث آسیب به ایسیو و سنسورها و عملگرها شود.
آیا روزی خواهد رسید که کسی شنوا باشد؟؟؟
کرمان یدک یار
آخرین ارسال: علت دل دل کردن و نوسان دور موتور در پارس ۸۷ دوگانه با ایسیو زیمنس جدیدترین عضو ما: shaian ارسال های اخیر ارسالهای خوانده نشده برچسبها
آیکونهای تالارگفتمان: تالارگفتمان حاوی هیچ ارسال خوانده نشدهای نیست تالار حاوی ارسالهای خوانده نشده
آیکن های موضوع: پاسخ داده نشده پاسخ داده شده فعال داغ مهم تایید نشده حل شده خصوصی بسته شده
