[حل شده] تشخیص کاهش کمپرس در موتور XU7 و نیاز به تعمیر اساسی
مقدار فشار کمپرس استاندارد در موتور XU7 (پژو و سمند و پارس) ۱۰.۵ تا ۱۲.۵ بار باید باشه.
در خودروی همکار گرامی سیلندرهای ۱،۳ و ۴ حدود ۸ تا ۹ بار بودند که نشان دهنده ضعیف بودن موتور بودند و نیاز به تعمیر فوری نداشت.
اما قسمت بد آنجا بود که کمپرس سیلندر ۲ به شدت پایین بود و شمع جرقه آن، روغن زده بود.
حدس بنده این هست که موتور داغ کرده و رینگ چسبیده بوده و بعد استارت زدن، رینگ شکسته.
در هر صورت، خودروی مذکور همواره ۳ کار خواهد کرد و به شدت هم روغن سوزی دارد و باید در اولین فرصت، تعمیر اساسی انجام شود.
چون ایشان مجبور هستند تعمیر اساسی انجام دهند، حتی روغن موتور، سرریز نکردم تا هزینه بیخود نپردازند.
در مدتی که تعمیرگاه را دائر کرده ام، این اولین خودرویی بود که مجبور شدم، نسخه تعمیر اساسی برایشان بپیچم.
امیدوارم بعد باز کردن موتور، سر و کارشان به تراشکاری میل لنگ و تعویض سرسیلندر و سوپاپ و .
.. نیافتد.
کرمان یدک یار
آخرین ارسال: روش صحیح هواگیری موتور پژو XU7 با ابزار ساده (بطری نوشابه) جدیدترین عضو ما: ShootiSavar405 ارسال های اخیر ارسالهای خوانده نشده برچسبها
آیکونهای تالارگفتمان: تالارگفتمان حاوی هیچ ارسال خوانده نشدهای نیست تالار حاوی ارسالهای خوانده نشده
آیکن های موضوع: پاسخ داده نشده پاسخ داده شده فعال داغ مهم تایید نشده حل شده خصوصی بسته شده